Havadis | Erzurum | Erzurum eğitiminde yeni dönem hazırlıkları başladı

Erzurum eğitiminde yeni dönem hazırlıkları başladı

Erzurum'daki 20 ilçe müdürü yıl sonu karnesini masaya yatırdı. Şehirdeki eğitim kalitesini artıracak yeni hedefler belirlendi.

Erzurum'daki 20 ilçe müdürü yıl sonu karnesini masaya yatırdı. Şehirdeki eğitim kalitesini artıracak yeni hedefler belirlendi.

Erzurum eğitiminde yeni dönem hazırlıkları başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum’daki eğitim yöneticileri, geride kalan eğitim yılını analiz etmek ve önümüzdeki dönem için rotayı belirlemek üzere bir araya geldi. İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’nin liderliğinde gerçekleşen toplantıda, şehrin eğitim haritası masaya yatırıldı.

Eğitimde rotayı ne belirliyor

İl genelindeki 20 ilçe milli eğitim müdürü, 2025-2026 eğitim dönemindeki çalışmaları tek tek masaya yatırdı. Ekip, sadece akademik başarıyı değil, eğitimdeki niteliği yukarı taşıyacak faaliyetleri de değerlendirdi. Bu toplantı, önümüzdeki yıl sınıflarda ne tür değişimler göreceğimizin ilk işaretlerini veriyor.

Çocuğunuzun okul hayatı nasıl değişecek

Toplantıdan çıkan kararlar, doğrudan okullardaki müfredat uygulamalarını ve öğretmenlerin çalışma planlarını şekillendirecek. Erzurum'daki eğitim yönetimi, yeni döneme daha güçlü başlamak için eksikleri giderip hedefleri güncelledi. Bu süreç, önümüzdeki aylarda okullarda daha verimli bir eğitim altyapısı kurulması anlamına geliyor. Eğitim camiası, yeni dönemi daha kararlı adımlarla karşılamaya hazırlanıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız