Erzurum’da yardımlaşma ruhu bir kez daha şehir meydanına yansıdı. DMD kas hastası olan Ahmet Sami Yıldırım’ın tedavi masraflarını karşılamak isteyen gönüllüler, Lalapaşa Meydanı’nda kolları sıvadı. Üç gün boyunca süren etkinlikte, el emeği yiyeceklerden giysilere kadar birçok ürün satışa sunuldu.
Yardım eli uzatanlar ve toplanan miktar
Dernek üyeleri, hazırladıkları pasta ve börekleri Ahmet Sami’nin sağlığına kavuşması için satışa sundu. Erzurum esnafı da ürün desteğiyle sürece ortak oldu. Etkinlik sonunda yaklaşık yarım milyon liralık bir kaynak oluşturuldu. Bu para, küçük Ahmet’in tedavi masrafları için doğrudan kullanılacak.
Siyasiler ve vatandaşlar destek verdi
Etkinliği Erzurum Valisi Aydın Baruş ve eski İçişleri Bakanı Selami Altınok gibi isimler de ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. Gönüllü Anneler Derneği Başkanı Umut Gezmiş, destek veren tüm esnafa ve vatandaşlara teşekkür etti. Şimdi gözler, toplanan bu desteğin Ahmet Sami’nin iyileşme sürecinde sağlayacağı katkıya çevrildi.