Havadis | Erzurum | Erzurum Tıp Fakültesi ilk mezunlarını törenle uğurladı

Erzurum Tıp Fakültesi ilk mezunlarını törenle uğurladı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. 45 genç hekim düzenlenen törenle cübbelerini giyerek meslek hayatına başladı.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. 45 genç hekim düzenlenen törenle cübbelerini giyerek meslek hayatına başladı.

Erzurum Tıp Fakültesi ilk mezunlarını törenle uğurladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum’un sağlık kadrosuna taze bir kan katıldı. Uzun bir eğitim maratonunu başarıyla tamamlayan 45 genç doktor, Erzurum Şehir Hastanesi’nde düzenlenen törenle diplomalarını aldı. Artık bu genç hekimler, Anadolu’nun farklı noktalarında hastalarına şifa dağıtmak için göreve hazır.

Tıp eğitiminde yeni dönem

Öğrenciler eğitimlerinin ilk üç yılını Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde geçirdi. Teorik eğitimin ardından öğrenciler, klinik tecrübelerini kazanmak için Erzurum Şehir Hastanesi’ne geçti. Toplam 370 öğrencisi bulunan fakülte, bu yıl ilk kez mezunlarını vererek önemli bir eşiği aştı.

Genç doktorlar sahaya iniyor

Mezuniyet törenine katılan il protokolü ve aileler, genç hekimlerin heyecanına ortak oldu. Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın, yeni mezunların Anadolu'nun ışığı olacağını vurguladı. 45 yeni doktor, önümüzdeki günlerde Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen görev yerlerine atanarak çalışma hayatına başlayacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız