Erzurum’un sağlık kadrosuna taze bir kan katıldı. Uzun bir eğitim maratonunu başarıyla tamamlayan 45 genç doktor, Erzurum Şehir Hastanesi’nde düzenlenen törenle diplomalarını aldı. Artık bu genç hekimler, Anadolu’nun farklı noktalarında hastalarına şifa dağıtmak için göreve hazır.
Tıp eğitiminde yeni dönem
Öğrenciler eğitimlerinin ilk üç yılını Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde geçirdi. Teorik eğitimin ardından öğrenciler, klinik tecrübelerini kazanmak için Erzurum Şehir Hastanesi’ne geçti. Toplam 370 öğrencisi bulunan fakülte, bu yıl ilk kez mezunlarını vererek önemli bir eşiği aştı.
Genç doktorlar sahaya iniyor
Mezuniyet törenine katılan il protokolü ve aileler, genç hekimlerin heyecanına ortak oldu. Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın, yeni mezunların Anadolu'nun ışığı olacağını vurguladı. 45 yeni doktor, önümüzdeki günlerde Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen görev yerlerine atanarak çalışma hayatına başlayacak.