Havadis | Erzurum | Erzurum Yakutiye’de Muharrem ayı geleneği yaşatıldı

Erzurum Yakutiye’de Muharrem ayı geleneği yaşatıldı

Yakutiye Belediyesi, Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik, Muharrem ayının bereketini paylaşmak amacıyla düzenlendi.

Yakutiye Belediyesi, Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik, Muharrem ayının bereketini paylaşmak amacıyla düzenlendi.

Erzurum Yakutiye’de Muharrem ayı geleneği yaşatıldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum’un merkez ilçesi Yakutiye’de Muharrem ayı dolayısıyla belediye ekipleri harekete geçti. Cuma namazından çıkan cemaate belediye personeli tarafından hazırlanan aşureler ikram edildi.

Camilerde aşure bereketi

Belediye, Muharrem ayının simgesi olan aşureyi vatandaşlarla buluşturdu. Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, bu gelenekle birlik ve beraberliği pekiştirmeyi amaçladıklarını belirtti.

Peki bu ne anlama geliyor

Bu tarz etkinlikler yerel yönetimlerin vatandaşla sosyal bağını güçlü tutuyor. Mahalleli bir araya gelerek Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşıyor. Belediye önümüzdeki süreçte benzer sosyal sorumluluk projelerini sürdürmeyi planlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız