Erzurum’un merkez ilçesi Yakutiye’de Muharrem ayı dolayısıyla belediye ekipleri harekete geçti. Cuma namazından çıkan cemaate belediye personeli tarafından hazırlanan aşureler ikram edildi.
Camilerde aşure bereketi
Belediye, Muharrem ayının simgesi olan aşureyi vatandaşlarla buluşturdu. Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, bu gelenekle birlik ve beraberliği pekiştirmeyi amaçladıklarını belirtti.
Peki bu ne anlama geliyor
Bu tarz etkinlikler yerel yönetimlerin vatandaşla sosyal bağını güçlü tutuyor. Mahalleli bir araya gelerek Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşıyor. Belediye önümüzdeki süreçte benzer sosyal sorumluluk projelerini sürdürmeyi planlıyor.