Erzurum'daki 1338 okulda eğitim gören öğrenciler bugün karne alarak yaz tatiline girdi. Vali Aydın Baruş, Tuzcu Mimar Sinan İlkokulu ve Ortaokulu'na giderek öğrencilerin heyecanına ortak oldu ve karneleri bizzat dağıttı.
Tatili verimli geçirme tavsiyesi
Vali Baruş, öğrencilere tatili sadece dinlenerek değil, kendilerini geliştirerek geçirmeleri gerektiğini hatırlattı. Kitap okumayı ihmal etmemelerini, spor yapmalarını ve aileleriyle vakit geçirmelerini istedi. Baruş, yeni eğitim yılına daha azimli başlamak için yaz tatilini fırsata çevirmelerini öğütledi.
Bundan sonra ne olacak
Öğrenciler önümüzdeki haftadan itibaren tamamen tatil moduna girecek. Ebeveynler için ise çocukların yaz boyu hem dinlenip hem de okuldan kopmamalarını sağlayacak bir planlama süreci başlıyor. Okullar eylül ayında yeniden kapılarını açacak.