Erzurum’da bugün heyecanlı bir gün yaşandı. Çat Yolu üzerindeki Polis Meslek Eğitim Merkezi’nden mezun olan 703 genç, zorlu eğitim sürecini tamamlayarak rozetlerini taktı.
Yeni polisler sahaya iniyor
Eğitimlerini başarıyla bitiren 703 polis adayı, törenle Türk Polis Teşkilatı’na katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan etkinlikte, genç polisler ellerini silah ve bayrak üzerine koyarak yemin etti. Artık bu gençler, ülkenin farklı noktalarında asayişi sağlamak ve güvenliği korumak için nöbet devralıyor.
Vali Baruş’tan gençlere mesaj
Erzurum Valisi Aydın Baruş, törende yaptığı konuşmada gençlerin sadece mesleki eğitim almadığını vurguladı. Baruş, polis adaylarının devletin gücünü ve milletin emanetini omuzlarında taşıyacaklarını hatırlattı. Tören, ailelerin çocuklarıyla mezuniyet coşkusunu paylaşmasıyla son buldu. Şimdi bu gençlerin Türkiye’nin çeşitli şehirlerine atamaları bekleniyor.