Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, GSB Merkezi Yurtlar Kampüsü’nde uzun süredir depo gibi kullanılan kapalı spor salonunu yenileyerek spor camiasına kazandırıyor. İl Müdürü Levent Çakmur ve Spor Hizmetleri Müdürü Erdoğan Dönmez’in yakından takip ettiği tadilat çalışmalarıyla tesis, antrenman ve müsabakalar için uygun hale getiriliyor.
Yenilenen salonun önemi
Palandöken ve Yakutiye Spor Salonlarında temmuz ayında başlayacak olan büyük ölçekli bakım ve güçlendirme çalışmaları nedeniyle sporcular antrenman yapacak alan bulmakta zorlanabilirdi. Müdürlük, bu boşluğu doldurmak amacıyla yurt kampüsündeki tesisi hızlıca faaliyete alıyor. Salon, hem bireysel çalışmalar hem de bölgesel müsabakalar için kullanılacak.
Yeni tesisin sunduğu imkanlar
Müdürlük ekipleri, salonun iç mekan temizliğini ve çevre düzenlemesini titizlikle yürütüyor. Karayolları Bölge Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi’nin desteğiyle tesise özel bir bağlantı yolu da inşa ediliyor. Hafta sonu güreş il birinciliği müsabakalarına ev sahipliği yapması planlanan salon, Dadaşkent’te yapılması planlanan yeni antrenman merkezleri öncesinde kentteki spor kapasitesini artıracak.