Havadis | Erzurum | Erzurum’da atıl durumdaki yurt spor salonu yeniden açılıyor

Erzurum’da atıl durumdaki yurt spor salonu yeniden açılıyor

Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, depo olarak kullanılan atıl salonu bakımdan geçirip sporcuların hizmetine sunuyor.

Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, depo olarak kullanılan atıl salonu bakımdan geçirip sporcuların hizmetine sunuyor.

Erzurum’da atıl durumdaki yurt spor salonu yeniden açılıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, GSB Merkezi Yurtlar Kampüsü’nde uzun süredir depo gibi kullanılan kapalı spor salonunu yenileyerek spor camiasına kazandırıyor. İl Müdürü Levent Çakmur ve Spor Hizmetleri Müdürü Erdoğan Dönmez’in yakından takip ettiği tadilat çalışmalarıyla tesis, antrenman ve müsabakalar için uygun hale getiriliyor.

Yenilenen salonun önemi

Palandöken ve Yakutiye Spor Salonlarında temmuz ayında başlayacak olan büyük ölçekli bakım ve güçlendirme çalışmaları nedeniyle sporcular antrenman yapacak alan bulmakta zorlanabilirdi. Müdürlük, bu boşluğu doldurmak amacıyla yurt kampüsündeki tesisi hızlıca faaliyete alıyor. Salon, hem bireysel çalışmalar hem de bölgesel müsabakalar için kullanılacak.

Yeni tesisin sunduğu imkanlar

Müdürlük ekipleri, salonun iç mekan temizliğini ve çevre düzenlemesini titizlikle yürütüyor. Karayolları Bölge Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi’nin desteğiyle tesise özel bir bağlantı yolu da inşa ediliyor. Hafta sonu güreş il birinciliği müsabakalarına ev sahipliği yapması planlanan salon, Dadaşkent’te yapılması planlanan yeni antrenman merkezleri öncesinde kentteki spor kapasitesini artıracak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız