Erzurumspor FK'nın Süper Lig'e dönüş yolculuğunda ter döken Benhur Keser, kiralık sözleşmesinin bitmesiyle mavi-beyazlı formayı çıkardı. Çaykur Rizespor'dan gelen 29 yaşındaki kanat oyuncusu, şehirden ayrılırken taraftara teşekkür etmeyi unutmadı.
Şampiyonlukta kritik rol oynadı
Geçtiğimiz sezon Erzurumspor'un 1. Lig'deki başarısının mimarlarından olan Keser, 35 maçta sahaya çıktı. Rakip fileleri 8 kez havalandıran başarılı oyuncu, 3 de gol pası vererek skora direkt katkı sağladı. Toplam 2 bin 407 dakika boyunca mücadele eden futbolcu, hırslı oyunuyla tribünlerin kısa sürede sevgisini kazandı.
Süper Lig yolculuğu noktalandı
Keser, veda mesajında Dadaş gibi mücadele etmenin gururunu yaşadığını belirtti. Şehrin Süper Lig'e yükselmesinde rol almanın hayatındaki en özel anlardan biri olduğunu ifade eden oyuncu, teknik ekipten taraftara kadar herkese teşekkür etti. Tecrübeli kanat oyuncusunun şimdi kariyerinde yeni bir sayfa açması bekleniyor.