Erzurumda 8 ile 14 yaş arasındaki 248 çocuk, güreş minderi üzerinde ter döktü. İl genelinde düzenlenen seçmelerde kıyasıya mücadele eden minik sporcular, Ankara biletini kapmak için hünerlerini sergiledi.
Minderde ter döken yetenekler
Güreş İl Temsilciliği tarafından organize edilen seçmelerde 7 farklı yaş kategorisi yarıştı. Hakemlerin puanlamasıyla kendi kilolarında birinci olan çocuklar, Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazandı. Toplamda 76 sporcu, Erzurumu Ankara’daki büyük turnuvada temsil etmek için listeye adını yazdırdı.
Sıradaki durak Türkiye Şampiyonası
Vali Aydın Baruş, dereceye giren çocuklara madalyalarını vererek onları tebrik etti. Şimdi bu minik sporcular, Türkiye Şampiyonasında kürsüye çıkmak için hazırlıklarına başlayacak. Şehir, geleceğin şampiyonlarından Ankara’da madalya bekliyor. Peki, bu genç yetenekler ulusal arenada nasıl bir performans sergileyecek?