Havadis | Erzurum | Oltu sokaklarında aşure bereketi

Oltu sokaklarında aşure bereketi

Oltu’da Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik ilçe halkının dayanışma duygularını güçlendirdi.

Oltu’da Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinlik ilçe halkının dayanışma duygularını güçlendirdi.

Oltu sokaklarında aşure bereketi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum’un Oltu ilçesinde Muharrem ayı geleneği bu yıl da bozulmadı. Cuma namazı çıkışında bir araya gelen ilçe sakinleri, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’nın hazırladığı aşureleri paylaştı.

Aslanpaşa Camii avlusunda buluşma

Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, cuma namazının hemen ardından Aslanpaşa Camii avlusunda kurulan stantlara geldi. Kaymakam Çelik, burada vatandaşlarla yakından ilgilenerek sohbet etti. Vakıf görevlileri hazırladıkları aşureleri camiden çıkan cemaate ve çevredekilere ikram etti.

Paylaşmanın önemi vurgulandı

Kaymakam Mustafa Çelik, Muharrem ayının toplumdaki birlik ve beraberliği pekiştirdiğini hatırlattı. Bu tür etkinliklerin komşuluk ilişkilerini canlı tuttuğuna dikkat çeken Çelik, etkinliğe katılan herkese teşekkür etti. Kısa sürede tamamlanan ikramların ardından program sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız