Erzurum’un Oltu ilçesindeki Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğretmenleri, uzun ve yorucu bir eğitim döneminin ardından bir araya geldi. Eğitimciler, 2025-2026 yılını uğurlamak için bu yıl yedincisi düzenlenen geleneksel piknik programında buluştu.
Doğada stres attılar
Olur ilçesindeki Akdağ Mesire Alanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte öğretmenler, sarıçam ormanlarının içinde keyifli bir gün geçirdi. Olur Belediye Başkanı Vedat Ergün’ün ev sahipliğinde düzenlenen programda, öğretmenler için özel olarak cağ kebabı hazırlandı ve semaver çayı demlendi. Voleybol maçları ve çeşitli sosyal aktivitelerle eğitim öğretim yılının yorgunluğunu atan öğretmenler, günü halay çekerek noktaladı.
Veda ve karşılama bir arada
Okul Müdürü Salih Yeşilyurt, program sırasında görev yeri değişen Abdullah Taha Altun, Hilal Demir ve Canan Demirci’ye plaket vererek emekleri için teşekkür etti. Eğitim camiasına yeni katılan İsak Yeğin ve Faruk Çağlar ise düzenlenen törenle meslektaşlarına tanıtıldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği etkinlik, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.