Eskişehir’in en hareketli noktalarından biri olan Porsuk Bulvarı üzerindeki park, dün akşam saatlerinde şiddetli bir kavgaya sahne oldu. Günün yorgunluğunu atmak isteyen üç kişinin alkol masası, yerini kanlı bir arbedeye bıraktı.
Olay nasıl yaşandı
Tepebaşı ilçesindeki Hoşnudiye Mahallesi’nde bir araya gelen Ali T., Feyyaz A. ve Şefika Y. parktaki bankta oturuyordu. Aralarında henüz bilinmeyen bir sebeple başlayan tartışma, dakikalar içinde kontrolden çıktı. Taraflar ellerindeki içki şişelerini birbirlerine karşı silah olarak kullandı.
Hastaneye kaldırıldılar
Kavga sırasında Feyyaz A. başına aldığı şişe darbesiyle, Şefika Y. ise bacağından ağır şekilde yaralandı. Ali T. ise kavgayı hafif yaralarla atlattı. Çevredekilerin ihbarıyla olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalenin ardından yaralıları hastaneye taşıdı. Polis ekipleri olay yerinde inceleme yaparken, kavgayla ilgili soruşturma başlattı.