Havadis | Eskişehir | Eskişehir trafiğinde alkollü direksiyon başına geçenlere ağır fatura

Eskişehir trafiğinde alkollü direksiyon başına geçenlere ağır fatura

Eskişehir'de alkollü araç kullanan iki sürücüye 50 bin lira ceza kesildi. Sürücülerin ehliyetlerine ise 6 ay süreyle el konuldu.

Eskişehir'de alkollü araç kullanan iki sürücüye 50 bin lira ceza kesildi. Sürücülerin ehliyetlerine ise 6 ay süreyle el konuldu.

Eskişehir trafiğinde alkollü direksiyon başına geçenlere ağır fatura
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Eskişehir'de gece saatlerinde yapılan trafik denetimleri, direksiyon başında alkol alan sürücüler için ağır sonuçlar doğurdu. Polis ekipleri, şehrin yoğun noktalarından Yenibağlar Mahallesi ve İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde uygulama yaptı.

Denetimlerin detayları

Trafik polisleri durdurdukları araçlarda Z.D. ve B.B. isimli sürücülerin alkollü olduğunu belirledi. Yapılan ölçümlerde sürücülerden birinin 1, diğerinin ise 2,25 promil alkollü olduğu ortaya çıktı. Ekipler, trafik güvenliğini hiçe sayan bu kişilere 25’er bin liradan toplam 50 bin lira ceza kesti.

Sürücüleri ne bekliyor

Bu denetim sadece ceza ile sınırlı kalmadı. Yasalar gereği iki sürücünün de ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu. Alkollü araç kullanmak hem senin hem de trafikteki diğer insanların canını tehlikeye atıyor. Benzer denetimlerin artarak devam etmesi bekleniyor. Sence bu caydırıcı cezalar trafik kazalarını azaltmaya yetiyor mu?

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız