Havadis | Eskişehir | Eskişehir trafiğini kilitleyen dörtlü flaşör kurnazlığı

Eskişehir trafiğini kilitleyen dörtlü flaşör kurnazlığı

Sakarya Caddesi'nde 10 sürücü dörtlülerini yakıp yolu kapattı. Motosikletli bir vatandaş bu duruma isyan edip araçları kayıt altına aldı.

Sakarya Caddesi'nde 10 sürücü dörtlülerini yakıp yolu kapattı. Motosikletli bir vatandaş bu duruma isyan edip araçları kayıt altına aldı.

Eskişehir trafiğini kilitleyen dörtlü flaşör kurnazlığı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Eskişehir’in en işlek noktalarından biri olan Tepebaşı Cumhuriyet Mahallesi’nde trafik, kuralları hiçe sayan sürücüler yüzünden durma noktasına geldi. Sakarya 1 Caddesi’nde araçlarını park halindeki diğer otomobillerin yanına, yani ikinci sıraya bırakan 10 sürücü, dörtlülerini yakarak yolu tek şeride düşürdü.

Trafik kaosuna tepki

Caddeden motosikletiyle geçen bir vatandaş, kask kamerasına yansıyan o anlarda duruma sert çıktı. Sürücülerin "dörtlü flaşör" bahanesine sığınarak yolu kapatmasına sinirlenen vatandaş, tüm araçların plakasını tek tek kaydetti. Tepkisini "Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor. Ben de yakayım, her yere gireyim. Ne güzel dünya" sözleriyle dile getirdi.

Sürücülerin yeni alışkanlığı

Pek çok sürücü, kısa süreli işlerini halletmek için yolu kapatmayı alışkanlık haline getirmiş durumda. Ancak bu durum, arkadaki trafiği felç ediyor ve özellikle motosikletliler için ciddi bir güvenlik riski yaratıyor. Vatandaşın görüntüleri sosyal medyada paylaşması, şehirdeki park disiplinsizliğini bir kez daha gündeme taşıdı. Bundan sonra benzer ihlaller için denetimlerin artıp artmayacağını ise zaman gösterecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız