Eskişehir’in en işlek noktalarından biri olan Tepebaşı Cumhuriyet Mahallesi’nde trafik, kuralları hiçe sayan sürücüler yüzünden durma noktasına geldi. Sakarya 1 Caddesi’nde araçlarını park halindeki diğer otomobillerin yanına, yani ikinci sıraya bırakan 10 sürücü, dörtlülerini yakarak yolu tek şeride düşürdü.
Trafik kaosuna tepki
Caddeden motosikletiyle geçen bir vatandaş, kask kamerasına yansıyan o anlarda duruma sert çıktı. Sürücülerin "dörtlü flaşör" bahanesine sığınarak yolu kapatmasına sinirlenen vatandaş, tüm araçların plakasını tek tek kaydetti. Tepkisini "Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor. Ben de yakayım, her yere gireyim. Ne güzel dünya" sözleriyle dile getirdi.
Sürücülerin yeni alışkanlığı
Pek çok sürücü, kısa süreli işlerini halletmek için yolu kapatmayı alışkanlık haline getirmiş durumda. Ancak bu durum, arkadaki trafiği felç ediyor ve özellikle motosikletliler için ciddi bir güvenlik riski yaratıyor. Vatandaşın görüntüleri sosyal medyada paylaşması, şehirdeki park disiplinsizliğini bir kez daha gündeme taşıdı. Bundan sonra benzer ihlaller için denetimlerin artıp artmayacağını ise zaman gösterecek.