Eskişehir’de sabah saatlerinde Kütahya yolunu kullanan sürücüler korku dolu anlar yaşadı. Belediye otobüsünün motor kısmından yükselen dumanlar kısa sürede aracı sardı.

YOLCULUK SIRASINDA YAŞANAN YANGIN
İnönü-Kütahya karayolundaki Kümbet kavşağında seyreden belediye otobüsünün motoru aniden alev aldı. Durumu fark eden şoför, aracı hemen yol kenarına çekerek kendini dışarı attı. İçeride kimsenin olmaması büyük bir faciayı önledi. Rüzgarın da etkisiyle alevler dakikalar içinde tüm aracı sardı ve otobüs hurdaya döndü.

PEKİ ŞİMDİ NE OLACAK
İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı ancak araç tamamen kullanılamaz duruma geldi. Ekipler şimdi yangının neden çıktığını araştırıyor. Teknik bir arıza mı yoksa başka bir ihmal mi var, soruşturma sonunda netleşecek.

