Havadis | Eskişehir | Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

İnönü-Kütahya yolunda motoru tutuşan belediye otobüsü tamamen yandı. Şans eseri yolcu bulunmayan araç kullanılamaz hale geldi.

İnönü-Kütahya yolunda motoru tutuşan belediye otobüsü tamamen yandı. Şans eseri yolcu bulunmayan araç kullanılamaz hale geldi.

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Eskişehir’de sabah saatlerinde Kütahya yolunu kullanan sürücüler korku dolu anlar yaşadı. Belediye otobüsünün motor kısmından yükselen dumanlar kısa sürede aracı sardı.

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

YOLCULUK SIRASINDA YAŞANAN YANGIN

İnönü-Kütahya karayolundaki Kümbet kavşağında seyreden belediye otobüsünün motoru aniden alev aldı. Durumu fark eden şoför, aracı hemen yol kenarına çekerek kendini dışarı attı. İçeride kimsenin olmaması büyük bir faciayı önledi. Rüzgarın da etkisiyle alevler dakikalar içinde tüm aracı sardı ve otobüs hurdaya döndü.

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

PEKİ ŞİMDİ NE OLACAK

İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı ancak araç tamamen kullanılamaz duruma geldi. Ekipler şimdi yangının neden çıktığını araştırıyor. Teknik bir arıza mı yoksa başka bir ihmal mi var, soruşturma sonunda netleşecek.

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

Eskişehir yolunda seyir halindeki belediye otobüsü küle döndü

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız