Haziran ayı biterken Eskişehir’de termometreler 30 dereceyi gösterdi. Kavurucu sıcaklar sadece insanları değil, sokak hayvanlarını da zor durumda bıraktı. Odunpazarı Evleri civarında yaşayan bir sokak kedisi, sıcaktan kurtulmak için tarihi bir çeşmenin yolunu tuttu.
Çeşme başındaki serinlik arayışı
Kedi, ağaç gölgesindeki tarihi çeşmenin musluğundan damlayan sularla ferahlamaya çalıştı. Musluktan akan tek tük damlaları yakalamaya çalışan kedi, çeşmenin altında biriken suya da kuyruğunu daldırdı. O anlar çevredeki vatandaşların dikkatini çekti ve izleyenlere tebessüm ettiren bir görüntü oluşturdu.
Sıcaklar hayatı nasıl etkiliyor
Eskişehir’de mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklıkları, önümüzdeki günlerde de etkisini sürdürecek gibi duruyor. Sokak hayvanları için su kaynaklarına ulaşmak bu dönemde hayati önem taşıyor. Sen de kapının önüne bir kap su koyarak bu dostlarımızın serinlemesine yardımcı olabilirsin.