Eskişehir’de son dönemde yaşanan hırsızlık olayları mahalle sakinlerini tedirgin ederken, emniyet güçleri titiz bir çalışmayla düğümü çözdü. Ev sahiplerinin birikimlerini hedef alan hırsızlar, kısa sürede yakalanarak cezaevine gönderildi.

GÜVENLİK KAMERALARI YAKALATTI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, farklı tarihlerde üç ayrı evde gerçekleşen hırsızlık olayları üzerine harekete geçti. Toplamda 1 milyon liralık altın ve ziynet eşyasının yanı sıra 20 bin lira nakit parayı çalan kişileri bulmak için çevredeki güvenlik kameralarını tek tek inceleyen ekipler, şüphelilerin E.T. ve D.Ç. olduğunu belirledi.

SORUŞTURMA DEVAM EDİYOR
Polis ekipleri, kimliklerini tespit ettiği iki şüpheliyi kısa sürede gözaltına aldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlılar tutuklanarak cezaevine gönderildi. Ekipler şimdi, hırsızlık olaylarıyla bağlantısı olduğu düşünülen diğer kişileri yakalamak için çalışmalarını derinleştiriyor. Ev güvenliğinizi artırmak için kapı kilitlerinizi kontrol etmeyi ihmal etmeyin.
