Eskişehir Emniyeti, şehirde son dönemde artan ev hırsızlıklarını mercek altına aldı. Yapılan teknik ve fiziki takipler sonucunda E.T. ve D.Ç. isimli iki şüphelinin izini süren ekipler, operasyonla şüphelileri yakaladı.
Hırsızların yöntemi neydi
Şüpheliler girdikleri üç farklı evden 20 bin lira nakit para ile yüklü miktarda altın ve ziynet eşyası çaldı. Toplam zararın 1 milyon 20 bin lirayı bulduğu belirlendi. Ev sahipleri için büyük bir maddi kayba yol açan bu olay, mahalle sakinleri arasında da tedirginlik yarattı.
Soruşturmada ne
Polis ekipleri, olayla bağlantısı olduğu düşünülen diğer şüphelileri yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor. Tutuklanan iki kadının sorgusu ve ele geçen deliller, suç örgütünün diğer üyelerine ulaşılmasını sağlayabilir. Evinde değerli eşya bulunduranların güvenlik önlemlerini gözden geçirmesinde fayda var.