Eskişehir’de karne heyecanı sadece okul sıralarında değil, hastane odalarında da yaşandı. Tedavi süreçleri devam eden çocuklar, karne gününde öğretmenleri ve Vali Erdinç Yılmaz ile bir araya geldi.
Hastanedeki karne dağıtımı
Vali Erdinç Yılmaz, Barbaros İlkokulu’ndaki törenin ardından rotasını Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Hastanesi’ne çevirdi. Onkoloji ve çocuk servislerinde yatan öğrencileri odalarında tek tek ziyaret eden Yılmaz, çocuklara karnelerini ve hediyelerini verdi. Ziyaret sırasında Vali Yardımcısı Yakup Güney ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın da kendisine eşlik etti.
Eğitim hiç aksamıyor
Hastanede kurulan özel sınıflar sayesinde çocuklar, tedavi görürken eğitimlerini de sürdürüyor. Vali Yılmaz, bu uygulamanın öğrencilerin okuldan kopmamasını sağladığını belirtti. Çocukların hem sağlıklarına kavuşması hem de derslerinden geri kalmaması için çalışan öğretmenler ve doktorlar, bu zorlu süreçte ailelere de moral desteği veriyor. Vali Yılmaz, özveriyle çalışan tüm personele teşekkür ederek çocuklara başarı diledi.