Havadis | Eskişehir | Eskişehir’de sokak ortasında kaza kameraya yansıdı

Eskişehir’de sokak ortasında kaza kameraya yansıdı

Eskişehir’de hızlı giren otomobil park halindeki araçlara çarptı. Sürücü hastaneye kaldırılırken kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Eskişehir’de hızlı giren otomobil park halindeki araçlara çarptı. Sürücü hastaneye kaldırılırken kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Eskişehir’de sokak ortasında kaza kameraya yansıdı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Eskişehir Şirintepe Mahallesi’nde bir sürücü, direksiyon hakimiyetini kaybedince park halindeki araçlara daldı. Sokak üzerindeki güvenlik kameraları, otomobilin hızla ilerleyip park halindeki bir araç ve motosiklete çarpışını saniye saniye kaydetti.

Hızın getirdiği yıkım

İrem A. yönetimindeki otomobil, Demirel Sokak’a giriş yaptıktan hemen sonra park halindeki araca ve motosiklete büyük bir hızla çarptı. Çarpmanın etkisiyle araçta sıkışan sürücü, olay yerine gelen ekiplerin yardımıyla kurtarıldı. İlk müdahalenin ardından Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne götürülen sürücünün tedavisi sürüyor.

Olası facia ucuz atlatıldı

Görüntüler, aracın sokağa oldukça hızlı girdiğini gözler önüne seriyor. Kazanın gerçekleştiği sırada sokakta yaya bulunmaması, daha büyük bir yaralanma veya can kaybının yaşanmasını engelledi. Kaza sonrası mahalle sakinleri dışarı çıkmaya çalışsa da yolun araçlarla kapanması nedeniyle bir süre zorluk yaşadı. Polis ekipleri olayla ilgili incelemelerini sürdürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız