Eskişehir’deki okullarda öğrencilerin sadece ders notları değil, sosyal ve duygusal gelişimleri de mercek altına alınıyor. İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın, eğitimcilerle bir araya gelerek önümüzdeki dönemde atılacak adımları belirledi.
Yeni yol haritası belirleniyor
İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında toplanan komisyon, rehberlik hizmetlerinin verimliliğini artırmayı hedefliyor. Toplantıda öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra kendilerini doğru ifade edebilecekleri bir ortam oluşturulması konuşuldu. Eğitimciler, çocukların okul hayatındaki stres düzeyini düşürmek için yapılacak çalışmaları planladı.
Tercih sürecinde destek artıyor
Öğrencilerin en çok zorlandığı okul ve bölüm seçimi aşaması için yeni bir rehberlik stratejisi geliştiriliyor. Gençlerin yetenekleri ve hedefleri doğrultusunda nokta atışı tercihler yapabilmesi için uzmanlar sahada olacak. İl Müdürü Aydın, tercih sürecinde görev alacak tüm öğretmenlere başarılar dileyerek, öğrencilerin doğru yönlendirilmesinin önemini vurguladı.