Havadis | Eskişehir | Eskişehirliler Muharrem ayında aşure sofrasında buluştu

Eskişehirliler Muharrem ayında aşure sofrasında buluştu

Aşağı Piribeyli köylüleri dernek binasında düzenledikleri etkinlikte vatandaşlara aşure dağıttı. Programda birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.

Aşağı Piribeyli köylüleri dernek binasında düzenledikleri etkinlikte vatandaşlara aşure dağıttı. Programda birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.

Eskişehirliler Muharrem ayında aşure sofrasında buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayı vesilesiyle Eskişehir’de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri anlamlı bir buluşmaya imza attı. Dernek binasında düzenlenen organizasyonla hem geleneksel aşure ikramı yapıldı hem de Kerbela şehitleri dualarla anıldı.

Birlik ve beraberlik mesajı

Dernek Başkanı Yusuf Kara, Muharrem ayının paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendiren özel bir dönem olduğunu vurguladı. Vatandaşlarla yakından ilgilenen Kara, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmaya katkı sağladığını belirtti.

Dualarla anma töreni

Etkinlik kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti yapıldı. Katılımcılar Kerbela şehitleri için dualar ederken, Muharremiye okundu. Gün boyu süren programda misafirlere aşure ikram edilirken, konuklar arasında sohbet ortamı oluştu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız