Havadis | Eskişehir | Sivrihisarlılar Derneği sahneye çıktı

Sivrihisarlılar Derneği sahneye çıktı

Eskişehir Sivrihisarlılar Derneği, sezonu görkemli bir Türk Sanat Müziği konseriyle kapattı.

Eskişehir Sivrihisarlılar Derneği, sezonu görkemli bir Türk Sanat Müziği konseriyle kapattı.

Sivrihisarlılar Derneği sahneye çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Eskişehir Sanat ve Kültür Sarayı'nda düzenlenen etkinlik, yerel kültürün ve müziğin birleştirici gücünü bir kez daha gözler önüne serdi. Dernek üyeleri ve sanat tutkunları, Türk müziğinin seçkin eserleriyle dolu bir akşam yaşadı.

Müzikle gelen dayanışma

ESSİVDER Başkanı İsmail Arslan, derneğin sanat çalışmalarıyla milli kültüre katkı sağlamayı hedeflediğini vurguladı. Sivrihisar'ın kültürel mirasını Eskişehir'de başarıyla temsil ettiklerini belirten Arslan, sanatın toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini dile getirdi.

Sahnedeki performanslar beğeni topladı

Koro Şefi Hüseyin Erbay, 51 yıllık meslek hayatında ilk kez bu sahnede konser vermenin heyecanını paylaştı. İki bölümden oluşan konserde sahne alan solistler, izleyicilere huzur dolu dakikalar sundu. TRT sanatçısı Meltem Büyükcan’ın konuk sanatçı olarak katıldığı gece, eserlerin ayakta alkışlanmasıyla sona erdi. Konser sonunda emeği geçenlere plaket takdim edildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız