Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da meydana gelen yıkıcı depremin ardından başlatılan yardım seferberliğine destek veriyor. Bölgedeki kardeş şehir La Guaira ile olan dostluk bağlarını vurgulayan Şahin, yaşanan felaketi kendi acıları gibi gördüklerini belirtti.
Depremzedeler için destek çağrısı
Şahin, bir aylık maaşını Venezuela Büyükelçiliği’nin yardım kampanyasına bağışlayarak süreci başlattı. Gazianteplileri de dayanışmaya davet eden Şahin, şehrin deprem tecrübesini hatırlatarak yaraların birlikte sarılması gerektiğini ifade etti.
Yardım tırı yola çıkıyor
Belediye yönetimi sadece bağışla kalmıyor. Özellikle çocuk bezi ve mama gibi acil ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırının hazırlıkları tamamlandı. Söz konusu yardım tırı, hafta içerisinde Venezuela’ya ulaştırılmak üzere Gaziantep’ten yola çıkacak.