Havadis | Gaziantep | Gaziantep ile Kıbrıs arasında yeni bir köprü kuruldu

Gaziantep ile Kıbrıs arasında yeni bir köprü kuruldu

Gaziantep Kıbrıs İş Birliği ve Dayanışma Derneği resmen faaliyetlerine başladı. Dernek yönetimi, ilk ziyaretini KKTC Gaziantep Konsolosluğu'na yaptı.

Gaziantep Kıbrıs İş Birliği ve Dayanışma Derneği resmen faaliyetlerine başladı. Dernek yönetimi, ilk ziyaretini KKTC Gaziantep Konsolosluğu'na yaptı.

Gaziantep ile Kıbrıs arasında yeni bir köprü kuruldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti arasında sosyal, kültürel ve ekonomik bağları güçlendirmek amacıyla yeni bir oluşum hayata geçti. Okan Çelik başkanlığında kurulan dernek, sadece bir tabela yapısı değil, kentin hafızasında iz bırakacak projeler üretmeyi hedefliyor.

RESMİ TEMASLAR BAŞLADI

Dernek yönetimi, kuruluş işlemlerinin hemen ardından KKTC Gaziantep Konsolosu Kerem İzmen’i ziyaret etti. Başkan Okan Çelik, Kıbrıs ile gönül bağı olan herkesi bir araya getirmeyi amaçladıklarını söyledi. Çelik, eğitim ve iş hayatı üzerinden adayla bağı bulunan vatandaşları çatıları altında buluşmaya davet etti.

İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK

Konsolos Kerem İzmen, derneğin iki coğrafya arasındaki ilişkileri geliştirmek adına stratejik bir rol üstleneceğini ifade etti. İzmen, yeni derneğin hem kültürel hem de sosyal alanda ses getirecek projelere öncülük edeceğine inandığını dile getirdi. Gaziantep ve Kıbrıs arasındaki ekonomik ve sosyal iş birliklerinin bu girişimle birlikte daha somut adımlarla ilerlemesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız