Şehitkamil Belediyesi, motosiklet kültürünü yaygınlaştırmak ve sürücüleri bir araya getirmek amacıyla gelenekselleşen festivalin ikincisini başlattı. Dülük Tabiat Parkı'nda gerçekleşen etkinlik; gösteriler, halk oyunları ve çeşitli şovlarla renkli görüntülere sahne oluyor.
Motor tutkunları Dülük'te buluştu
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, festival alanında katılımcılarla tek tek ilgilendi. Gaziantep’i sadece gastronomi değil, festivaller şehri yapma hedefini yineleyen Yılmaz, Mersin'den Konya'ya kadar Türkiye'nin farklı bölgelerinden gelen misafirleri ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Başkan, bu tür buluşmaların motor sporlarına gönül verenler için bir tutku olduğunu belirtti.
Dünya standartlarında yarış pisti yolda
Festivalin ötesinde bir hedefi de açıklayan Başkan Yılmaz, yapımı devam eden Adrena Park projesine dikkat çekti. 14 ay sonra tamamlanması planlanan bu merkezle birlikte Gaziantep, dünya çapındaki motor yarışlarına ev sahipliği yapacak. Şehir, sadece yerel etkinliklerle değil, küresel ölçekteki yarış organizasyonlarıyla da motor sporları dünyasında önemli bir merkez olmayı hedefliyor.