Havadis | Gaziantep | Gaziantep motosiklet tutkunlarını Dülük Tabiat Parkı’nda ağırlıyor

Gaziantep motosiklet tutkunlarını Dülük Tabiat Parkı’nda ağırlıyor

Şehitkamil Belediyesi tarafından düzenlenen 2. Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda kapılarını açtı.

Şehitkamil Belediyesi tarafından düzenlenen 2. Gaziantep Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda kapılarını açtı.

Gaziantep motosiklet tutkunlarını Dülük Tabiat Parkı’nda ağırlıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Şehitkamil Belediyesi, motosiklet kültürünü yaygınlaştırmak ve sürücüleri bir araya getirmek amacıyla gelenekselleşen festivalin ikincisini başlattı. Dülük Tabiat Parkı'nda gerçekleşen etkinlik; gösteriler, halk oyunları ve çeşitli şovlarla renkli görüntülere sahne oluyor.

Motor tutkunları Dülük'te buluştu

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, festival alanında katılımcılarla tek tek ilgilendi. Gaziantep’i sadece gastronomi değil, festivaller şehri yapma hedefini yineleyen Yılmaz, Mersin'den Konya'ya kadar Türkiye'nin farklı bölgelerinden gelen misafirleri ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Başkan, bu tür buluşmaların motor sporlarına gönül verenler için bir tutku olduğunu belirtti.

Dünya standartlarında yarış pisti yolda

Festivalin ötesinde bir hedefi de açıklayan Başkan Yılmaz, yapımı devam eden Adrena Park projesine dikkat çekti. 14 ay sonra tamamlanması planlanan bu merkezle birlikte Gaziantep, dünya çapındaki motor yarışlarına ev sahipliği yapacak. Şehir, sadece yerel etkinliklerle değil, küresel ölçekteki yarış organizasyonlarıyla da motor sporları dünyasında önemli bir merkez olmayı hedefliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız