Gaziantep-Nurdağı otoyolunda bir sürücü, can güvenliğini hiçe sayarak trafiği birbirine kattı. Jandarma ekipleri otoyolda devriye gezerken ters yönde ilerleyen aracı fark etti ve tehlikeli yolculuğu sonlandırdı.
Ters yöne girmenin bedeli ağır oldu
Jandarma, trafiği tehlikeye atan sürücüye tam 90 bin TL ceza kesti. Sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da aynı süre boyunca trafikten men edildi. Bu ceza sadece bir para cezası değil, aynı zamanda otoyolda terör estiren sürücünün iki ay boyunca trafiğe çıkamayacağı anlamına geliyor.
Bundan sonra ne beklemeli
Jandarma ekipleri, benzer kazaların yaşanmaması için denetimlerini artıracağını duyurdu. Otoyol gibi yüksek hızın olduğu noktalarda yapılan bu tarz hatalar, ağır yaralanmalı kazalara yol açıyor. Ekipler, yollardaki kural ihlallerine karşı sıfır toleransla çalışmaya devam edecek.