Havadis | Gaziantep | Gaziantep otoyolunda ters yöne giren sürücüye ağır fatura

Gaziantep otoyolunda ters yöne giren sürücüye ağır fatura

Gaziantep’te otoyolda ters yöne giren sürücüye 90 bin lira ceza kesildi. Ehliyetine el konulan sürücünün aracı da trafikten men edildi.

Gaziantep’te otoyolda ters yöne giren sürücüye 90 bin lira ceza kesildi. Ehliyetine el konulan sürücünün aracı da trafikten men edildi.

Gaziantep otoyolunda ters yöne giren sürücüye ağır fatura
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep-Nurdağı otoyolunda bir sürücü, can güvenliğini hiçe sayarak trafiği birbirine kattı. Jandarma ekipleri otoyolda devriye gezerken ters yönde ilerleyen aracı fark etti ve tehlikeli yolculuğu sonlandırdı.

Ters yöne girmenin bedeli ağır oldu

Jandarma, trafiği tehlikeye atan sürücüye tam 90 bin TL ceza kesti. Sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da aynı süre boyunca trafikten men edildi. Bu ceza sadece bir para cezası değil, aynı zamanda otoyolda terör estiren sürücünün iki ay boyunca trafiğe çıkamayacağı anlamına geliyor.

Bundan sonra ne beklemeli

Jandarma ekipleri, benzer kazaların yaşanmaması için denetimlerini artıracağını duyurdu. Otoyol gibi yüksek hızın olduğu noktalarda yapılan bu tarz hatalar, ağır yaralanmalı kazalara yol açıyor. Ekipler, yollardaki kural ihlallerine karşı sıfır toleransla çalışmaya devam edecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız