Havadis | Gaziantep | Gaziantep’in gururu Şahinbey Ampute sezonu üç kupayla kapattı

Gaziantep’in gururu Şahinbey Ampute sezonu üç kupayla kapattı

Şahinbey Ampute Futbol Takımı, katıldığı tüm kulvarlarda şampiyon oldu. Takım, Süper Lig, Türkiye Kupası ve Süper Kupa’yı müzesine götürdü.

Şahinbey Ampute Futbol Takımı, katıldığı tüm kulvarlarda şampiyon oldu. Takım, Süper Lig, Türkiye Kupası ve Süper Kupa’yı müzesine götürdü.

Gaziantep’in gururu Şahinbey Ampute sezonu üç kupayla kapattı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep temsilcisi Şahinbey Ampute, son dönemde sahalarda fırtına gibi esiyor. Yeşil sahalarda rakiplerine nefes aldırmayan ekip, sezonu adeta kupalara ambargo koyarak tamamladı. İstanbul’daki finallerde de hata yapmayan oyuncular, üç kupayı birden şehre getirdi.

Zirveye giden yol nasıl çizildi

Şahinbey Ampute oyuncuları önce Süper Lig’de şampiyonluk ipini göğüsledi. Ardından gözlerini Türkiye Kupası’na çeviren ekip, finalde Başkent Ampute Futbol Gücü ile karşılaştı. Uzatmalara giden çekişmeli maçı 4-1 kazanan Gaziantep ekibi, ikinci kupasını havaya kaldırdı. Seriyi bozmayan takım, Süper Kupa finalinde de aynı rakibini bu kez 5-4 mağlup ederek sezonun "üçleme" yapan tek takımı oldu.

Kupalar kime armağan edildi

Kulüp Başkanı Cuma Güzel, elde edilen başarıların tesadüf olmadığını vurguladı. "Şahinbey’in olduğu her yerde büyük hedefler vardır" diyen Güzel, kazanılan kupaları onursal başkan Mehmet Tahmazoğlu’na ve tüm taraftarlara hediye etti. Şimdi taraftarlar, takımın gelecek sezon bu başarıyı nasıl tekrarlayacağını ve kadroda bir değişiklik olup olmayacağını merakla bekliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız