Havadis | Gaziantep | Gaziantep'te 19 yaşındaki gencin öldürüldüğü cinayet davasında karar çıktı

Gaziantep'te 19 yaşındaki gencin öldürüldüğü cinayet davasında karar çıktı

Gaziantep'te 19 yaşındaki Mustafa Emre Yeter'in sokak ortasında öldürülmesiyle ilgili davada mahkeme 6 sanığa ceza verdi.

Gaziantep'te 19 yaşındaki Mustafa Emre Yeter'in sokak ortasında öldürülmesiyle ilgili davada mahkeme 6 sanığa ceza verdi.

Gaziantep'te 19 yaşındaki gencin öldürüldüğü cinayet davasında karar çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep’te 22 Eylül 2023 tarihinde sokak ortasında silahlı saldırıya uğrayan 19 yaşındaki Mustafa Emre Yeter, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Olayın ardından başlatılan soruşturma kapsamında mahkeme, yaklaşık üç yıldır süren yargılama sürecini noktaladı ve kararını verdi.

Karar duruşması detayları

Gaziantep 7. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada sanıklar, olayla ilgilerinin olmadığını iddia ederek beraat talebinde bulundu. Bazı sanıklar kavgayı ayırmak için orada bulunduklarını, bazıları ise araçta silah olduğunu bilmediklerini savundu. Ancak mahkeme heyeti, toplanan deliller ve tanık beyanları ışığında kararını verdi.

Cezalar belli oldu

Mahkeme, Ahmet B. ve Aydın B.’yi iştirak halinde kasten öldürme suçundan 25’er yıl hapis cezasına mahkûm etti. Olayda suça yardım ettikleri belirlenen Eren B., Cuma B., Ramazan B. ve Fevzi K. ise 8 yıl 4 ay hapis cezası aldı. Bir diğer sanık Ömer B. hakkındaki kararın ise ilerleyen günlerde tebliğ edileceği açıklandı. Bu karar, cinayet zanlılarının işledikleri suçun karşılığını yargı önünde bulduğunu gösteriyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız