Gaziantep genelindeki okullarda bugün zil çaldı ve milyonlarca öğrencinin beklediği yaz tatili dönemi başladı. Şehirdeki bin 744 eğitim kurumunda ter döken 680 bini aşkın öğrenci, yıl boyunca yaptıkları çalışmaların karşılığını karnelerini alarak gördü.
Karne günü heyecanı
Şahinbey ilçesindeki Bahattin Kayalı İlkokulu’nda düzenlenen törenle öğrenciler karnelerine kavuştu. Gaziantep Vali Yardımcısı Sedat Sezik ve İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı’nın katılımıyla gerçekleşen törende, çocukların sevinci görülmeye değerdi. Protokol üyeleri, öğrencileri tebrik ederek iyi bir tatil geçirmelerini diledi.
Eğitim camiası için yeni dönem
Vali Yardımcısı Sedat Sezik, 35 bine yakın öğretmenin emek verdiği bir eğitim yılını geride bıraktıklarını vurguladı. Öğretmenlerin büyük bir özveriyle çalıştığını belirten Sezik, tüm öğrencilere dinlenmeleri için iyi bir yaz tatili temenni etti. Okulların kapanmasıyla birlikte şehirdeki eğitim faaliyetleri yeni öğretim yılına kadar yerini yaz tatili sürecine bıraktı.