Gaziantep'te iki yıl önce yaşanan aile içi şiddet olayı mahkeme kararıyla sonuca bağlandı. Çocuğunu görmek için eski kayınpederinin kapısına giden damat, yaşanan tartışmanın ardından silahla vurularak ağır yaralanmıştı.
Tartışma nasıl başladı
Olay günü Mehmet K., yasal olarak görme hakkı bulunan çocuğunu almak için eski kayınpederi Ahmet Y.'nin evine gitti. Ahmet Y., damadının sürekli kendilerini rahatsız ettiğini ve tehditler savurduğunu öne sürdü. İkili arasında evin önünde başlayan sözlü tartışma, kısa sürede silahlı saldırıya dönüştü. Mehmet K., motosikletten inmeye fırsat bulamadan göğsünden vurulduğunu ve saldırının planlı olduğunu savundu.
Mahkeme neye karar verdi
Gaziantep 1. Ağır Ceza Mahkemesi, tarafların ifadelerini dinledikten sonra kararını verdi. Heyet, damadını kasten öldürmeye teşebbüs ettiği gerekçesiyle Ahmet Y.'yi 10 yıl 10 ay hapis cezasına çarptırdı. Mahkeme, hükümle birlikte sanığın tutuklanmasına karar verdi. Saldırı sonucu ciğerinin bir kısmını kaybeden Mehmet K.'nin tedavi süreci ise uzun süre devam etmişti.
Peki bundan sonra ne olur
Sanık avukatlarının karara itiraz ederek bir üst mahkemeye taşıması bekleniyor. Dosyanın İstinaf Mahkemesi'ne gitmesiyle birlikte hukuki süreç bir süre daha devam edecek.