Havadis | Gaziantep | Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında su içen 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında su içen 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde çalışan işçiler, sabah saatlerinde rutin mesailerine başladı. Ancak fabrikadaki içme suyundan içen çalışanlar kısa süre sonra fenalaşarak mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri yaşamaya başladı.

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Neler yaşandı

Fabrika yönetimi durumu fark edince 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. Sağlık ekipleri kısa sürede olay yerine ulaşarak rahatsızlanan 25 işçiyi ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne taşıdı. Hastanede tedavi altına alınan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı açıklandı.

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Soru işaretleri neler

Yetkililer olayla ilgili inceleme başlattı. İçme suyuna karışan bir madde olup olmadığı veya tesisat kaynaklı bir sorun yaşanıp yaşanmadığı araştırılıyor. Şehrin en büyük sanayi bölgesinde yaşanan bu durum, gözleri fabrikalardaki denetimlere çevirdi. Su numuneleri incelendikten sonra zehirlenmenin kesin nedeni netleşecek.

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Gaziantep'te fabrikada su içen 25 işçi hastanelik oldu

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız