Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, kentte fuhşa teşvik ve aracılık yapan bir şebekeyi takibe aldı. Yapılan teknik ve fiziki çalışmaların ardından ekipler düğmeye bastı.
Operasyonun detayları
Polis, şafak vakti düzenlenen baskınla 7 kişiyi gözaltına aldı. Soruşturma kapsamında 3 şüpheli ise farklı suçlardan dolayı zaten cezaevinde bulunuyordu. Ekipler şüphelilerin dijital izlerini ve mali kayıtlarını incelemeye aldı.
Paranın izi sürüldü
MASAK tarafından hazırlanan rapor şebekenin kazancını gözler önüne serdi. Şüphelilerin banka hesaplarına toplamda 29,8 milyon lira girdiği, 27,3 milyon liranın ise çıktığı belirlendi. Emniyet ekipleri bu hesaplara bloke koydu. Savcılık, olayla ilgili çok yönlü soruşturma yürütmeye devam ediyor.