Motosiklet tutkunları bu hafta sonu Gaziantep’te buluşuyor. Şehitkamil Belediyesi tarafından düzenlenen 2. Gaziantep Motofest, 25-28 Haziran tarihleri arasında Dülük Tabiat Parkı’nda kapılarını açıyor. Türkiye'nin dört bir yanından gelecek motorcular, dört gün boyunca hem eğlenecek hem de sürüş tekniklerini geliştirecek.
Adrenalin ve eğitim bir arada
Festivalin ilk günü akrobasi şovlarıyla başlayacak. Barış Özgür’ün yapacağı gösterilerin ardından akşam saatlerinde DJ performansları sahne alacak. İkinci gün ise işin mutfağına inilecek. Uzman eğitmenler, katılımcılara güvenli sürüş tekniklerini uygulamalı olarak anlatacak. Eğitimden sonra motorcular, tarihi Dülük Antik Kenti’ne konvoy halinde sürüş yapacak.
Eğlence ve yarışmalar şehre yayılacak
Organizasyonun üçüncü günü rekabetin adresi olacak. Modifiye, denge ve desibel yarışmalarıyla motor tutkunları hünerlerini sergileyecek. Günün sonunda ise şehir içinde kortej sürüşü yapılacak. Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, tüm Gazianteplileri bu büyük buluşmaya davet ederek sosyal hayatı canlandıracaklarını vurguladı. Festival, 09.00-23.00 saatleri arasında ziyaretçilerini bekliyor.