Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde sabah saatlerinde başlayan mesai, beklenmedik bir sağlık sorunuyla kesintiye uğradı. Bir tekstil fabrikasında çalışan işçiler, içtikleri suyun ardından aniden rahatsızlandı.
Neler yaşandı
Şireci Tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, şiddetli mide bulantısı ve kusma şikayetiyle fenalaştı. Çevredeki diğer çalışanlar durumu fark edince hemen sağlık ekiplerine haber verdi. Ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi’nin ek binasına sevk edilen işçilerin içtikleri sudan zehirlendiği anlaşıldı.
Süreç nasıl ilerleyecek
Hastanede tedavi altına alınan işçilerin hayati tehlikesi bulunmuyor. Olayın ardından yetkililer fabrikada inceleme başlattı. İçilen suda tespit edilen kirliliğin kaynağı ve sorumluların kim olduğu yapılacak soruşturmayla belli olacak. Fabrikadaki diğer işçilerin benzer bir sorun yaşamaması için su kaynaklarının kontrol altına alınması bekleniyor.