Havadis | Gaziantep | Gaziantep'te tekstil fabrikasında su alarmı

Gaziantep'te tekstil fabrikasında su alarmı

Gaziantep’te bir fabrikada içtikleri sudan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Gaziantep’te bir fabrikada içtikleri sudan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Gaziantep'te tekstil fabrikasında su alarmı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde sabah saatlerinde başlayan mesai, beklenmedik bir sağlık sorunuyla kesintiye uğradı. Bir tekstil fabrikasında çalışan işçiler, içtikleri suyun ardından aniden rahatsızlandı.

Neler yaşandı

Şireci Tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, şiddetli mide bulantısı ve kusma şikayetiyle fenalaştı. Çevredeki diğer çalışanlar durumu fark edince hemen sağlık ekiplerine haber verdi. Ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi’nin ek binasına sevk edilen işçilerin içtikleri sudan zehirlendiği anlaşıldı.

Süreç nasıl ilerleyecek

Hastanede tedavi altına alınan işçilerin hayati tehlikesi bulunmuyor. Olayın ardından yetkililer fabrikada inceleme başlattı. İçilen suda tespit edilen kirliliğin kaynağı ve sorumluların kim olduğu yapılacak soruşturmayla belli olacak. Fabrikadaki diğer işçilerin benzer bir sorun yaşamaması için su kaynaklarının kontrol altına alınması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız