İslahiye halkı, görev süresi boyunca iz bırakan bir isme veda etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın elinden aldığı Üstün Hizmet Ödülü ile dikkat çeken Kaymakam Mehmet Soylu, Antalya’nın Finike ilçesine atandı.
Veda töreninde duygusal anlar yaşandı
İlçe sakinleri Kaymakam Soylu’yu yalnız bırakmadı. Törende duygusal anlar hakim olurken, Soylu’ya İslahiye’nin ilk fahri hemşerilik beratı verildi. Bu unvan, Kaymakamın bölgedeki sevgi bağını tescilleyen önemli bir detay oldu.
Yeni görevine konvoyla gitti
Konuşmaların ardından ilçe çıkışına kadar uzanan araç ve motosiklet konvoyu oluştu. Soylu, vatandaşların yoğun ilgisi ve alkışları eşliğinde yeni görev yeri olan Finike’ye doğru yola çıktı. İslahiyeliler için bu veda, başarılı bir mülki amirin ilçeden ayrılışı anlamına geliyor.