Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, "Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor" buluşmaları kapsamında Kuzeyşehir halkıyla bir araya geldi. Bölgenin kronikleşen sorunlarını dinleyen Yılmaz, mahalleliyi uzun süredir uğraştıran aidat yükü için somut bir plan açıkladı.
Aidat sorunu tarih oluyor
Başkan Yılmaz, mahallenin en büyük şikayet konusunun yüksek aidatlar olduğunu belirtti. Bu yükü ortadan kaldırmak için hukuk müşavirliği ekiplerini Kuzeyşehir’e gönderiyor. Ekipler 10 gün boyunca mahallede kalarak gerekli imzaları toplayacak ve hukuki süreci hızlandıracak. Bu sayede yıllardır çözülemeyen kangrenleşmiş sorun, belediyenin müdahalesiyle nihayete erecek.
Yeni yatırımlar yolda
Toplantıda sadece mevcut sıkıntılar konuşulmadı. Yılmaz, Kuzeyşehir’e spor kompleksleri ve yeni sosyal yaşam alanları kazandıracaklarını müjdeledi. Gençlerin ve kadınların vakit geçirebileceği modern tesislerle mahallenin çehresini değiştirmeyi hedefleyen belediye, bölgeyi daha yaşanabilir bir merkeze dönüştürmek için çalışmalara başlıyor. Mahalle sakinleri ise doğrudan başkanla görüşebilmenin ve aidat yükünden kurtulacak olmanın memnuniyetini yaşıyor.