Gaziantep FK yönetimi, kulübün geleceğini belirlemek üzere Gaziantep Büyükşehir Stadyumu'nda bir araya geldi. Yapılan olağanüstü seçimli genel kurulda üyeler, kulübün yeni dönemdeki yönetimini belirlemek için oylarını kullandı.
Yönetim yeniden güven tazeledi
Kulüp üyeleri, önceki yönetimin mali ve idari işlemlerine onay verdi. Tek liste ile gidilen seçimde Memik Yılmaz, üyelerin desteğini alarak yeniden başkanlık koltuğuna oturdu. Seçim sonuçlarının ardından kulübün yeni yönetim kurulu listesi de netleşti.
Yeni sezon için mesaj verdi
Başkan Yılmaz, seçimin ardından yaptığı konuşmada taraftarlara ve şehre seslendi. Gaziantep FK'yı hak ettiği noktalara taşımak için mücadele edeceklerini belirten Yılmaz, yeni dönemde tüm paydaşlarla birlikte çalışacaklarını ifade etti. Kulüp taraftarları şimdi yönetimin yeni sezona yönelik atacağı transfer ve yapılanma adımlarını bekliyor.