Gaziantep’in genç yetenekleri Sivas’ta düzenlenen şampiyonada rakiplerini tek tek devirdi. Şahinbey Belediye Spor Kulübü, takım halinde Türkiye’nin en iyisi olmayı başardı.
SİVAS’TA GELEN BÜYÜK BAŞARI
17-25 Haziran tarihleri arasında düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda Şahinbeyli güreşçiler minderi domine etti. Yusuf Eren Koçak 55 kiloda altın madalyayı boynuna takarken, Efe Demircan 92 kiloda gümüş, Mehmet Göçer ve Taha Özboyacı ise kendi sıkletlerinde bronz madalya kazandı. Bu sonuçlarla beraber takım puanlamasında zirveye oturan ekip, Türkiye şampiyonu unvanını Gaziantep’e getirdi.
BAKÜ YOLCUSU BELLİ OLDU
Altın madalyanın sahibi Yusuf Eren Koçak, bu başarısıyla milli takım formasıyla uluslararası arenaya çıkmaya hak kazandı. Genç güreşçi, 27 Temmuz’da Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de yapılacak Dünya Güreş Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek. Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’nun sağladığı desteklerin bu başarıda büyük pay sahibi olduğunu vurgulayan sporcular, yeni hedeflerinin dünya minderlerinde bayrağımızı dalgalandırmak olduğunu belirtti.