Havadis | Gaziantep | Şahinbeyli güreşçiler minderde Türkiye şampiyonu oldu

Şahinbeyli güreşçiler minderde Türkiye şampiyonu oldu

Sivas’taki U17 Türkiye Kupası’nda Şahinbeyli gençler zirveye yerleşti. Şampiyon sporcu Bakü biletini de kaptı.

Sivas’taki U17 Türkiye Kupası’nda Şahinbeyli gençler zirveye yerleşti. Şampiyon sporcu Bakü biletini de kaptı.

Şahinbeyli güreşçiler minderde Türkiye şampiyonu oldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Gaziantep’in genç yetenekleri Sivas’ta düzenlenen şampiyonada rakiplerini tek tek devirdi. Şahinbey Belediye Spor Kulübü, takım halinde Türkiye’nin en iyisi olmayı başardı.

SİVAS’TA GELEN BÜYÜK BAŞARI

17-25 Haziran tarihleri arasında düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda Şahinbeyli güreşçiler minderi domine etti. Yusuf Eren Koçak 55 kiloda altın madalyayı boynuna takarken, Efe Demircan 92 kiloda gümüş, Mehmet Göçer ve Taha Özboyacı ise kendi sıkletlerinde bronz madalya kazandı. Bu sonuçlarla beraber takım puanlamasında zirveye oturan ekip, Türkiye şampiyonu unvanını Gaziantep’e getirdi.

BAKÜ YOLCUSU BELLİ OLDU

Altın madalyanın sahibi Yusuf Eren Koçak, bu başarısıyla milli takım formasıyla uluslararası arenaya çıkmaya hak kazandı. Genç güreşçi, 27 Temmuz’da Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de yapılacak Dünya Güreş Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek. Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’nun sağladığı desteklerin bu başarıda büyük pay sahibi olduğunu vurgulayan sporcular, yeni hedeflerinin dünya minderlerinde bayrağımızı dalgalandırmak olduğunu belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız