Giresun'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün çalan son ders ziliyle birlikte noktalandı. Şehirdeki öğrenciler ve öğretmenler yaklaşık dokuz aylık yoğun bir dönemi geride bırakarak yaz tatiline adım attı.
Okullarda karne heyecanı yaşandı
TOBB Abacıbükü İlkokulu'ndaki törenle birlikte 67 bin 656 öğrenci karnelerine kavuştu. Vali Yardımcısı Mehmet Fatih Yakınoğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz sınıfları gezerek çocukların sevincine ortak oldu. Yetkililer, öğrencilere tatilde bol bol dinlenmeleri ve kitap okumaları tavsiyesinde bulundu.
Eğitimde veli sorumluluğu vurgulandı
Törende konuşan Vali Yardımcısı Yakınoğlu, eğitimin öğretmen, öğrenci ve veliden oluşan üç ayaklı bir yapı olduğunu hatırlattı. Başarı için bu sacayağının uyumlu çalışması gerektiğini belirten Yakınoğlu, sürece katkı sağlayan velilere de teşekkür etti. Şimdi 6 binden fazla öğretmen ve 67 bin öğrenci için yaklaşık üç aylık dinlenme dönemi başladı.