Gümüşhane’de eğitim öğretim yılı sona erdi. Öğrenciler için artık dinlenme vakti başlarken, şehir genelinde tüm okullarda karne heyecanı yaşandı.
Karne dağıtım töreni
Yusuf Çiftçioğlu İlkokulu’nda düzenlenen törene Vali Cevdet Atay, Belediye Başkanı Vedat Soner Başer ve il protokolü katıldı. Vali Atay, ilk kez karne heyecanı yaşayan birinci sınıf öğrencileriyle bir araya gelerek onları tebrik etti.
Tatil nasıl geçmeli
Vali Atay, öğrencilere yaz tatilini verimli değerlendirmeleri konusunda tavsiyelerde bulundu. Çocuklardan tablet ve cep telefonu gibi cihazlara ara vermelerini isteyen Atay, bol kitap okuyup açık havada oyun oynamanın önemini vurguladı. Aileleriyle kaliteli zaman geçiren öğrencilerin, yeni eğitim dönemine çok daha zinde başlayacağını belirtti.