Piknik alanında kan donduran cinayet: Uzaklaştırma kararı bile onu korumaya yetmedi
Ankara'da huzurlu bir gün geçirmek için bahçelerine giden aile, yaşanan vahşetle sarsıldı. Eşini bıçaklayarak hayattan koparan zanlının yakalanması için geniş çaplı operasyon başlatıldı.
Ankara’nın Akyurt ilçesine bağlı Kızık Mahallesi, dün sabah saatlerinde işlenen bir cinayetle sarsıldı. Piknik yapmak amacıyla bahçelerine giden Davut S. ve eşi Zahide S. arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle başlayan tartışma, kısa sürede şiddete dönüştü.
Tartışmanın kontrolden çıkması üzerine Davut S., iki çocuk annesi eşi Zahide S.’yi bıçaklayarak olay yerinden kaçtı. Çiftten uzun süre haber alamayan yakınlarının bahçeye gitmesiyle ortaya çıkan manzara, dehşetin boyutlarını gözler önüne serdi. İhbar üzerine bölgeye intikal eden sağlık ve polis ekipleri, talihsiz kadının olay yerinde hayatını kaybettiğini belirledi.
Son yolculuğuna uğurlandı
Ankara Adli Tıp Kurumu’nda tamamlanan otopsi işlemlerinin ardından Zahide S.’nin cenazesi, yakınları tarafından teslim alınarak Akyurt ilçesindeki Kozayağı Mahallesi’ne getirildi. Öğle namazını müteakip kılınan cenaze namazının ardından Zahide S., gözyaşları arasında köy mezarlığında toprağa verildi.
Geçmişi şiddetle dolu
Olayın ardından bölgedeki mahalle sakinlerinden gelen bilgiler, cinayetin arka planındaki karanlık tabloyu ortaya koydu. Komşularının ifadelerine göre, işsiz olduğu öğrenilen Davut S.’nin ruhsal durumunun dengesiz olduğu ve eşine daha önce de şiddet uyguladığı belirtildi. Hatta bu şiddet olayları nedeniyle zanlı hakkında daha önce uzaklaştırma kararı verildiği öğrenildi.
Polis ekipleri, cinayetin ardından izini kaybettiren firari şüpheli Davut S.’yi yakalamak için bölgedeki arama çalışmalarını titizlikle sürdürüyor.