Havadis | Hakkari | Çukurca'da diyaliz hastalarının uzak yol çilesi bitti

Çukurca'da diyaliz hastalarının uzak yol çilesi bitti

Çukurca Devlet Hastanesi yeni diyaliz ünitesini açtı. Hastalar artık tedavi için çevre illere gitmek yerine ilçede sağlık hizmeti alacak.

Çukurca Devlet Hastanesi yeni diyaliz ünitesini açtı. Hastalar artık tedavi için çevre illere gitmek yerine ilçede sağlık hizmeti alacak.

Çukurca'da diyaliz hastalarının uzak yol çilesi bitti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Hakkari Çukurca’da kronik böbrek hastaları için dönüm noktası niteliğinde bir adım atıldı. İlçe devlet hastanesi bünyesine yeni eklenen diyaliz ünitesi, bugün ilk hastalarını kabul ederek resmen faaliyete başladı.

Tedavi artık kapınızda

Yıllardır diyaliz tedavisi almak için il merkezine veya çevre illere gitmek zorunda kalan hastalar, artık bu zahmetten kurtuldu. Uzun süredir beklenen bu hizmet, hastaların yolda geçirdiği saatleri ortadan kaldırıyor. Tedavi süreçleri artık evlerine çok daha yakın, güvenli ve konforlu bir ortamda ilerleyecek.

Sağlıkta yerinde çözüm dönemi

Çukurca Devlet Hastanesi, son dönemde yaptığı yatırımlarla sağlık altyapısını güçlendiriyor. Yeni birimlerle birlikte hastaneden diğer merkezlere yapılan hasta sevkiyatı oranlarının düşürülmesi hedefleniyor. İlçe halkı bu hizmetin hayata geçmesiyle birlikte ulaşım yükünden kurtulurken, tedavi takipleri de çok daha pratik hale gelecek. Bölgedeki sağlık hizmetlerinin kapsamı genişlemeye devam edecek mi, önümüzdeki dönemde hastaneye eklenecek yeni ünitelerle netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız