Hatay Dörtyol’daki Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde uzun yıllardır görev yapan Başöğretmen Yaşar Faik Akkoyun, meslek hayatına noktayı koydu. Binlerce öğrencinin yetişmesinde emeği olan 61 yaşındaki öğretmen, emeklilik dilekçesini vererek aktif çalışma hayatını tamamladı.
Veda töreni duygusal anlara sahne oldu
Okul yönetimi ve meslektaşları, Akkoyun’un disiplinli çalışma hayatına ve örnek kişiliğine vurgu yaparak bir veda programı düzenledi. Öğrencilerin alkışları arasında kürsüye gelen Akkoyun, öğrencileriyle geçirdiği yılların kıymetine değindi. 38 yıl boyunca hayatına dokunduğu gençlerle son kez bir araya gelen deneyimli eğitimci, onlardan helallik isteyerek başarı dileklerini iletti.
Emeklilik sonrası için mesaj verdi
Akkoyun, emekli olsa da öğrencileriyle bağını koparmayacağını belirtti. Eğitim camiasından ayrılsa da her zaman gençlerin destekçisi olacağını vurgulayan öğretmen, mezun ettiği binlerce öğrenciyle kurduğu iletişimin kendisi için en büyük kazanç olduğunu ifade etti. Şimdi okul koridorlarında onun yerini genç meslektaşları alırken, öğrenciler ise unutulmaz bir vedaya tanıklık etti.