Havadis | Hatay | Antakya Atatürk Caddesi’nde kepenkler yeniden açıldı

Antakya Atatürk Caddesi’nde kepenkler yeniden açıldı

Depremde yıkılan Antakya’nın kalbi Atatürk Caddesi’nde ticari hayat geri döndü.

Depremde yıkılan Antakya’nın kalbi Atatürk Caddesi’nde ticari hayat geri döndü.

Antakya Atatürk Caddesi’nde kepenkler yeniden açıldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Şehrin merkezindeki hareketlilik, bölge halkı için normalleşme yolunda önemli bir adım anlamına geliyor. 6 Şubat depremlerinin yerle bir ettiği Antakya’da, rezerv alanlarda yükselen yeni yapılarla birlikte günlük hayat da yavaş yavaş eski ritmini kazanıyor.

Ticaretin kalbi atmaya başladı

Atatürk Caddesi üzerindeki işletmelerin faaliyetlerine başlaması, bölgenin ekonomik olarak ayağa kalkması için kritik bir gelişme. Hatay Valisi Mustafa Masatlı, kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilen yeni iş yerlerini gezdi. Esnafla ve evlerine yerleşen vatandaşlarla bir araya gelen Masatlı, yürütülen projelerin şehrin sosyal dokusunu yeniden güçlendirdiğini vurguladı.

Yeni yaşam alanları şekilleniyor

Devlet eliyle yürütülen yerinde dönüşüm projeleri, sadece konutları değil, şehrin ticaret alanlarını da kapsıyor. Vali Masatlı, modern ve güvenli binaların tamamlanmasıyla Hatay’ın daha dirençli bir kimliğe kavuştuğunu ifade etti. Bölgedeki inşaat çalışmaları ve rezerv alanlardaki dönüşüm hamleleri ise planlandığı şekilde devam ediyor. Bu projeler tamamlandıkça, daha fazla işletmenin kepenk açması ve şehrin ticari kapasitesinin artması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız