Havadis | Hatay | Antakya çiftçisinin fıstık mesaisi yerinde izleniyor

Antakya çiftçisinin fıstık mesaisi yerinde izleniyor

Hatay İl Tarım Müdürü Abdurrahman Türkmen, Antakya’daki fıstık tarlalarını gezdi.

Hatay İl Tarım Müdürü Abdurrahman Türkmen, Antakya’daki fıstık tarlalarını gezdi.

Antakya çiftçisinin fıstık mesaisi yerinde izleniyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Hatay’da tarımsal üretimin nabzı bu sezon fıstık tarlalarında atıyor. Yetkililer, hasat öncesi sahaya inerek üreticinin yaşadığı sorunları ve bitkilerin gelişim sürecini bizzat takip ediyor.

Tarladaki
İl Müdürü Abdurrahman Türkmen, Antakya’daki ekili alanları tek tek gezdi. Çiftçilerle sohbet eden Türkmen, bitki sağlığı ve zararlılarla mücadele konularında güncel bilgileri paylaştı. Görüşmelerde özellikle verim kaybını önleyecek sürdürülebilir yöntemler masaya yatırıldı.

Üreticinin talepleri

Tarım müdürlüğü ekipleri, çiftçinin sahada karşılaştığı zorlukları not etti. Kaliteyi artırmak ve üreticiyi desteklemek için yeni adımlar atılması planlanıyor. Önümüzdeki günlerde bu incelemelerin sonuçlarına göre bölgedeki tarımsal desteklerin kapsamı netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız