Hatay’da ulaşım ağını iyileştirmek isteyen belediye ekipleri, altyapısı biten cadde ve sokaklarda asfalt serimine hız verdi. Bu kapsamda Arsuz’un yoğun kullanılan noktalarından biri olan Sami Oytun Caddesi’nde çalışmalar tamamlanarak yol trafiğe daha uygun hale getirildi.
Asfaltlama tamamlandı
Belediye ekipleri, altyapı kurumlarının işlerini bitirmesinin ardından sahaya indi. Sami Oytun Caddesi’ne 800 metre uzunluğunda beton asfalt serildi. Bu sayede bölgedeki ulaşım kalitesi artırıldı.
Sırada ne var
Yolun sadece asfaltı yetmez diyen ekipler, şimdi kaldırım yapımına geçti. Kaldırımlar bittikten sonra yol çizgileri de çekilecek. Böylece sürücüler ve yayalar için cadde tamamen güvenli hale gelecek. Şehir genelindeki bakım çalışmaları ise program dahilinde devam edecek.