Dörtyol'un gururu Sena Bayır, azmiyle milli formayı sırtına geçirmeyi başardı. Genç oyuncu, önümüzdeki günlerde İspanya'da düzenlenecek dünya şampiyonasında ter dökecek.
KAYMAKAMDAN GENÇ SPORCUYA DESTEK
Dörtyol Kaymakamı Mehmet Keklik, milli takıma seçilen Sena Bayır ve ailesini makamında misafir etti. Kaymakam Keklik, genç sporcuyu başarısından dolayı kutladı ve İspanya'daki turnuvada ona güveninin tam olduğunu dile getirdi.
SIRADA DÜNYA ŞAMPİYONASI VAR
Sena Bayır, U20 Hentbol Dünya Şampiyonası kapsamında İspanya'daki parkeye çıkacak. Bu turnuva, Sena'nın uluslararası arenadaki yeteneklerini sergilemesi için önemli bir fırsat olacak. Dörtyollular, genç sporcunun Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmesini bekliyor.