Hatay, asrın felaketinin ardından yaralarını sarmaya devam ederken bugün büyük bir hareketlilik yaşandı. Şehrin dört bir yanındaki okul sıralarında yıl boyu emek veren öğrenciler, yaz tatiline girmenin mutluluğunu paylaştı.
Deprem sonrası geri dönüşler arttı
Hataylıların memleketlerine geri dönmesiyle birlikte şehirdeki öğrenci sayısı da ciddi oranda yükseldi. Depremin ardından hızla inşa edilen modern eğitim yuvaları, binlerce çocuğa kapılarını açtı. Bugün 24 bin 98 öğretmen, öğrencileriyle birlikte eğitim yılını başarıyla tamamladı.
Vali Masatlı’dan öğrencilere mesaj
Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ ilçesinde katıldığı karne töreninde öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Vali Masatlı, eğitim altyapısını güçlendirmek için çalışmaların sürdüğünü vurguladı. Öğrencilere ise tatilde ekranlardan uzak durup bol bol kitap okumalarını tavsiye etti. Yaz dönemi boyunca okullar yeni eğitim yılı için hazırlıklarını sürdürecek.