Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde toplu taşıma kullanan bir engelli vatandaş, otobüs şoförünün engellemesiyle karşılaştı. Şoför, rampayı açmayı reddedip vatandaşa tepki gösterince gergin anlar yaşandı.
Otobüs şoförü rampayı neden açmadı
Engelli vatandaş otobüse binmek için rampanın açılmasını istedi. Şoför ise "Ben senin hizmetçin miyim, kimse gelmeden almak yasak" diyerek tepki gösterdi. Tartışma sırasında diğer şoförlerin de dahil olmasıyla durum daha da büyüdü. Şoför, yaşadıklarını telefonla kaydeden vatandaşa "İstediğin yere yaz" diyerek meydan okudu.
Bundan sonra ne olacak
Görüntülerin sosyal medyada yayılması üzerine Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk devreye girdi. Başkan Öntürk, halk otobüsü şoförü adına özür diledi ve gerekli idari işlemlerin yapılacağını belirtti. Belediye, benzer bir durumun bir daha yaşanmaması için şoförler üzerinde denetimlerini artıracak.